Thursday, December 10, 2009

NGA KOMUNIS MEMANG KURANG AJAR! PAS KENAPA DIAM JE??? - (dari Bloh House of PK)

Nga Komeng, si lahanat KKK dari keturunan komunis in memang sudah melampau, hari ini dia boleh kata apa saja dia nak, tanpa ada perasaan hormat atau sensitiviti kepada umat Islam, berikut kenyataan Mufti Selangor:

SHAH ALAM: Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Datuk Mohammed Khusrin Munawi menyifatkan kenyataan Anggota Parlimen Taiping, Nga Kor Ming mempersoalkan pembinaan masjid adalah tidak wajar.

Menurut Khusrin, perkara seperti ini tidak perlu diungkit dan dibangkitkan kerana telah termaktub dalam perlembagaan negara.

"Perkara ini tidak sepatutnya diperbesarkan kerana agama Islam berada bawah Yang di-Pertuan Agong dan Raja-raja Melayu.

"Sebelum ini tidak ada masalah dan tidak timbul perkara yang mencetuskan keharmonian antara agama di negara kita,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan Majlis Perlancaran Kad Perakuan Nikah Negeri Selangor, petang tadi.

Tambah Khusrin lagi, perkara yang mencetuskan kemarahan kaum atau menyentuh sensitiviti perkauman dan agama tidak seharusnya dipertikaikan bagi mengelak perpecahan kaum.

Mana perginya ulamak-ulamak dalam PAS? Kenapa kamu mendiamkan diri aje, takkan korang fikir kalau diamkan perkara ini maka ianya akan berlalu, come on la PAS, jangan jadi bacul, sound la si Nga Babi Komeng tu!

Kenapa tak berani ke? Kau cuba baca kenyataan Ketua Pengarah Jais tu, dia kata sebnelum ini tak pernah pun dipertikaikan kan? Sebab PAS jual agama untuk kuasa maka hari ini si kuffar bernama Nga Oldtown Kopitiam ni mempertikaikan jumlah masjid!

TAHNIAH PAS, korang ambik la Nazri masuk sekali sebab dia memang sayangkan N.ajis kan, memang sesuai la korang ni, satu bebal yang satu lagi boeoh nak mampos! Sekarang ni golongan KKK dah cirit atas kepala kita dan Melayu hanya dok diam dan tengok je..

Gerakan pun dah jadi haramjadah sekarang ni, kenapa mereka jadi begitu? Sebab kita ada menteri yang bebal macam Nazri mangkok hayun yang dok menjatuhkan lagi maruah Melayu!

Mana Ketua Pemuda yang nak jadi menteri tu? Telor dah hilang ke? Oh aku lupa dia memang takde telor kan? Setakat ini Perkasa saja yang berani menghentam si Nga Komeng ni, yang lain terus menyepi!

Inilah nasib orang Melayu di bumi sendiri!

Setakat in Ustaz Nasha dah buka mulut dah, baca sini, kita tunggu pulak apa kata N.ajis si wali selipar lepas ni! - link asal

1 comment:

YANG GAMBI said...

Bro, tak lama lagi dengarlah hujah-hujah Nik Aziz suruh Nasha keluar PAS........ berapa kerat puak-puak dalam PAS yang berani tegur komunis DAP......... mereka dah kemaruk jawatan dan kuasa.....