Friday, December 24, 2010

Isu ADUN Pas Selising Yang Didakwa Berzina

Maklumat dari rakan-rakan yang berada di Kelantan, keadaan Ust Saidi saksi utama kes berkenaan tidaklah begitu membimbangkan. Syukur kepada Allah kerana memberi perlindungan kepada Ust Saidi.

Satu lapuran Polis telah dibuat.

Ternyatalah juak-juak Pas tidak dapat menerima kebenaran sebaliknya membuat keputusan sendiri dengan cuba menakutkan saksi menggunakan kekerasan dan gangterisma.

Dikhabarkan akan ada maklumat terperinci aari ini dari rakan-rakan di sana yang di ketuai Blogger terkenal Papagomo.

Insyaallah demi kebenaran dan demi menutup yang bathil dan kepura-puraan, kami para blogger pro KeBENARan akan menyampaikan maklumat itu sebaik ianya diterima.

Doakan keselamatan para sahabat kami di sana yang berjihad membuktikan kemunafiqan.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Fokus Selangor said...

sama jer ust jika ust meraskan ust benar. kenapa mesti gunakan media pencacai utk jawab dan cabar umno utk kemukakan bukti

mana nak ada bukti jika Nik Aziz dah kata 'Allah dah maafkan Ust'...gila punya jwpn, projek dgn bini org, nik aziz yg buat keputusan. panggil laki dia.
lagi satu, kes kat kelantan...jabatan ugama mesti buang rekod krn nik aziz kata tuna dah maafkan...Stupid argument to politically cheat rakyat.

Saman Jer Kalau Ust Saipul Benar...Apa Takut!

Gelombang Rakyat said...

Saya Perjuangan..

SAYA amat tertarik dengan penulisan blog anda yang ternyata ada kualiti yang tersendiri.

Ianya juga memberi peransang buat saya untuk memantapkan lagi penulisan saya.

SYABAS saya ucapkan buat anda kerana berjaya mengendalikan blog ini dengan begitu mantap.

Saya telah linkkan blog anda dalam senarai blog pilihan di blog saya agar pengunjung blog saya dpat bkongsi penulisan anda.

Saya berharap agar anda juga dapat linkkan blog saya di dalam blog anda agar perjuangan saya melalui penulisan blog dapat dikongsi bersama pengunjung.

Sekian, Salam Kasih ikhlas dari,

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/