Sunday, December 26, 2010

PANAS!!! Blogger Pro BN Bakal Disaman Pas

Berita panas berkaitan isu zina ADUN Selising baru mula dan Pas sudah mula membeli nampaknya.

Terbaru, Ketua Penerangan Pas Kelantan, Dr Mohamed Fadzli Hassan bahawa Pas sedang mengkaji untuk mengambil tindakan kepada mana pihak yang berceramah atau pun blogger yang menyiarkan berita ini. Klik sini.

Bagi KS, kami para blogger amat mengalu-alukan tindakan Pas ini. Namun tindakan ini akan hanya betul-betul menggembirakan jika ianya disusuli dengan tindakan.


Ertinya, jangan gempaq saja tapi tak ambik tindakan. Sesungguhnya, KS sendiri tidak akan mengeluarkan artikel berkaitan jika ianya tidak disertakan dengan bukti yang sohih.

Adalah menjadi tanggungjawab kami untuk menceritakan KeBENARan dan sudah semestinya kami tidak akan melakukan kerja yang sia-sia serta tidak membawa faedah kepada Agama, Bangsa dan Negara.

Cuma yang menjadi tandatanya sekarang, apakah Pas benar-benar berhajat? Jika betui dan memang berhaja..cepat-cepat la takut nanti makin terserlah kemunafiqan kamu...Wallahualam dan Isytiqhorohlah untuk KeBENARanNya.

3 comments:

Anonymous said...

ya ka? kalau betul nak saman, eloklah. jika ini fitnah, buktikan pada semua yang pimpinan pas memang tidak melakukan kerja2 begini.
namun jika kata tgl kata, ertinya, pas lebih buruk dari org yg bukan islam yg semenag jelas mrk tidak merosakkan islam dan pas memalukan islam
elok juga buang nama islam pada nama pas...

KL BOYZ said...

ye latu nak saman..., berani ker PAS nak bongkarkan..?? macam ludah ke langit je bunyi je..!!

Kedah Senang said...

tak saman jugak lagi! Bila nak saman ni?

Memang org dah salah takkan berani nak saman orang mudah2...gempaq boleh la..budak2 boleh la hangpa gempaq.

ni dak, kira hantaq gangster untuk ugut bunuh saksi dan org yang mendedahkan KEBENARAN...betui2 jahil la hangpa hoi!