Sunday, December 26, 2010

PANAS!!! Tengok! Kami Anak Malaysia Bangga Dengan 1MALAYSIA

Aku memang pantang dengan Anwarisma ni. Suka aku nak terangkan di sini, Anwarisma ni memang satu budaya sesat yang jahat lagi membusuk.

Ertinya, jika Anwar tahu atau pernah tahu akan sesiapa yang pernah lawan dia, maknyanya orang itu hanya tunggu masa untuk 'dinyakaktifkan' ataupun dimampuskan karier mereka!


Perangai ini telah Anwar tunjukkan sejak dia di dalam UMNO lagi. Sapa yang dianggap melawan dia, tunggu (masuk peti sejuk) dan kemudian 'pancung terus' karier politik mereka.

Kita merujuk kepada kes Zaid Ibrahim, 'melalak' bagai nak rak, komplen berguni-guni tapi Anwar buat tak tahu dan tak angkat hal pun. Ianya juga berlaku kepada Mustafa Kamil Ayub dan Chegubard.

Jangan ingat selepas itu boleh merayu kerana Anwar BUKAN PEMAAF TAPI PENDENDAM!

Yang seronoknya, bakatnya songsangnya ini telah mula diwarisi oleh Azmin Ali.

Selama beberapa hari ini, kita terbaca di twitter beratus twit yang dipostkan oleh Gobala hanya untuk menarik perhatian Anwar. Namun tindakan Gobala yang suatu ketika, berguling, meniarap, tersembam dan merangkak diatas jalan mempertahankan Anwar bagaikan 'anjing menyalak bukit'.

Kita tahu yang Gobala cuba menarik perhatian Anwar agar ikut campur tangan atau nasihatkan Azmin.

Yang Gobala tak tahu, jikadia sanggup berguling atas jalan, Azmin sanggup lebih dari itu dan itulah keistimewaan Azmin

Di akhirnya, sengaja saya nak masukkan imej 1MALAYSIA RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMA, agar puak-puak hipokrit ni histeria kerana saya difahamkan mereka memang tak boleh tengok logo ini.

4 comments:

Muhammad Azli Shukri said...

salam, blog tuan sudah dipaut

IBM said...

Salam, salam perjuangan. singgap sekejab di blog tuan. Syabas, menarik. Saya mohn utk pautkan blog saya di blog tuan. Blog tuna telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Link saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com/

Kedah Senang said...

Terima Kasih kpd Sahabat berdua. Salam 2011..Salam 1MALAYSIA!

YANG GAMBI said...

Salam, blog tuan sudah disenaraikan dalam bloglist kawan.... terima kasih.