Thursday, January 27, 2011

Fatwa Sesat Mahfuz: Kafir Harbi Undi Pas Pahala Jihad, Masuk Syurga!

Apa nak buat kalau kebodohan dan kecetekan 'ilmu memang dah sebati dalam dirinya...itulah Naib Presiden Pimpinan Ulama PAS...Universiti Islam mana yang dia lulus pun tak tau...inilah Mahfuz.
Universiti mana yang dia luluih dan Maktab mana yang dia tamat...alih2 jadi Pimpinan Ulama. Betui la akhir zaman, bila si BODO diangkat menjadi KETUA dan bercakap pasai Agama hanya kerana janggut yang ada...HIPOKRIT!



Mahfuz ni memang dahsyat baii… Dalam semua-semua wakil PAS, dialah yang paling “cerdik”. Bagi gua, patutnya dia dilantik untuk jadi Presiden PAS gantikan Hadi Awang.

Mana taknya.., petang tadi dia bawak cikgu Mala ni berkempen di Pekan Labis. Didepan penguindi-pengundi kafir harbi Labis yang tak sampai 20 orang tu, dia boleh pulak kata bahawa sokong PAS adalah JIHAD.

Gilo betullah…, cuba korang fikir, kalau kafir harbi tu undi PAS pun boleh dikira JIHAD ke baiii? Masuk syurga lagi!!!

Mahfuz ni mabuk daun ketum ke sebelum pergi berkempen di Pekan Labis tu…?

Yang si cikgu Mala tu pulak terangguk-angguk jee dengar Mahfuz meroyan. Dahsyat baiii…selama ni gua tak tahu pulak kalau sokong PAS ni dikira JIHAD.

Kalau bagi orang PAS yang kemaruk nak masuk syurga secara express tu kira ok lah lagi kann…Tiket syurga ada pada Nik Aziz. Tapi bila kafir harbi sokong PAS pun dikira JIHAD, itu dah melampau sangat baiii…

Sekarang ni memang confirmlah Mahfuz ni pakar buat lawak antarabangsa.

JIHAD untuk puak kafir harbi..? Sapa lagi yang boleh terfikir dialog gampang macam tu selain si Mahfuz Bean… hahahaha..

mediapermatangpauh.blogspot.com

No comments: