Monday, May 16, 2011

Mat Belalai..Kali Ni Lagi Clear Gambaq Hang!!!

YA ALLAH! Jika benar gambar di atas ini adalah Anwar Ibrahim, percepatkanlah KEBENARAN jatuhkanlah kemunafiqan dan kebathilan demi Perpaduan dan Islam yang disanjungi...AMIN
Manusia jenih apa pun aku tak tau Mat Belalai ni. Sampai ke tahap, muka dah terang-terang kat dalam video, masih nak nafikan.
Yang lagi pelik, pasai apa dia tak saman Datuk Eskay?

Biasanya, pantang silap sikit sebut nama dia, pasti kena saman. Dari sini pun kita dah boleh agak...pasai apa Mat Belalai ni tak sama Eskay.

Kalau dia saman, pastinya semua dokumen dan bukti-bukti lain akan dikeluarkan. Ertinya, banyak lagi la lubang yang pecah...betui dak???

Bagi yang nak tengok video ni, sila ke blog Panglima-Harimau.blogspot.com

1 comment:

Anonymous said...

anuar mana ada teloq nak saman, teloq dia dah bagi kat kak wan sebiji, nurul izah sebiji.